Friday, June 15, 2012

රිකී මාටින් තමන් සමලිංගිකයෙකු විම ගැන කතාකරයි - 2


රිකීගේ පවුල
භාරකාර මවක් හරහා ලබාගත් නිවුන් දරුවන් දෙදෙනෙකු නිසා 2008 අගෝස්තු  6වන දින රිකී මාටින් පියෙකු බවට පත් විය. පිරිමි ළමුන් වුණු ඔවුන්ගේ නම් වන්නේ මටේයෝ සහ වැලන්ටීනෝ ය.
රිකී ඔවුන් පිළිබඳව අදහස් දක්වයි.

" මගේ දරුවෝ මට එළියට එන්න අවශ්‍ය ශක්තිය ලබා දුන්නා.  ඊටත් වඩා මට තවත් මේක දරාගන්න බැරි වුණා. ඒත් මට අන්තිම තල්ලුව ලබා දුන්නේ මගේ ළමයි. මම එයාලට ඇත්ත කිව්වේ නැත්නම් මම එයාලට බොරු කරන්න උගන්නන්නද?" . මට මගේ පවුල බොරුවක් මත ගොඩනැගෙන්න ඕනෙ නැහැ. මට එයාලට විනිවිද වෙන්න ඕනෙ. එයාලා එයාලගෙ තාත්තා ගැන ආඩම්බර වෙන්න ඕනෙ. එයාලා එයාලගෙ පවුල ගැන ආඩම්බර වෙන්න ඕනෙ".

1. ඔබ කොහොමද දැනගත්තේ ඔබට තාත්තා කෙනෙක් වෙන්න ඕනෙ කියලා?  

මම හිතන්නේ මට හැමවිටම තාත්තා කෙනෙක් වෙන්න ඕනෙ කළා. මට තාත්තාත් එක්ක ලස්සන සම්බන්ධයක් තිබුණා. ලස්සන මතකයන් තිබුණා. මම හැමවෙලාවෙම දැනගත්තා මට පවුලක් ඉඳීවි කියලා.


මේ ඔහු තම දරුවන් ගැන දැක්වූ අදහස්
රිකී ඔහුගේ නිවුන් දරුවන් සමඟ
"මම තාත්තා කෙනෙක් වෙන්න කලින් කවදාවත් උදේ 10ට කලින් නැගිටලා තිබුනේ නැහැ.  මම එයාලට ස්පාඥඥ , ඉංග්‍රීසිවලින් කතා කරනවා. එතකොට එයාලට තේරේවි. උදේ කෑමෙන් පස්සේ ඇඳුම් මාරු කරනවා. එයාලා ටීවි බලනවා. එයාලා යුෂ බොනවා. සාමාන්‍යයෙන් මම ම තමයි මේක කරන්න ඕනෙ. මේක මගෙ ජීවිතේ කොටසක්."

"වැලන්ටිනෝ හරිම හොඳ ළමයෙක්. එයා හැමදේම බෙදා ගන්නවා. එයා අනිත් අයව ඉස්සරහට දානවා.මම හිතන්නේ ඒක හරි හොඳ ගුණයක්. මටේයෝ හරිම සුහද ළමයෙක්. එයා පෙරට යන ළමයෙක්. එයා එයාගෙ සහෝදරයව බලාගන්නවා. එයා තමයි පටන් අරගෙන ප්‍රශ්න අහන්නේ.එයා පොත් වලට ආසයි."
රිකී ඔහුගේ නිවුන් දරුවන් සමඟ
"මට ඕනෙ එයාලා වයස අවුරුදු 15ක් 16ක් වුණාම කියන්න තාත්තේ ඔයා හැමදාම අපිත් එක්ක හිටියා කියලා. එයාලා මගේ ජීවිතයට ගෙනාපු සරල බව තමයි වැදගත්. පහුගිය අවුරුදු 15, 20 පුරාවටම මම ලෝකෙ තියෙන වඩාත්ම මිල අධික, සැපපහසු හෝටල්වල හිටියා. පුද්ගලික ජෙට්, ලීමෝ කාර් වල ගියා. ඒත් ඒක නෙමෙයි වැදගත්. වැදගත් වෙන්නේ අපි එකිනෙකාගේ ඇස් දිහා බලන් ඉන්නකොට අපි එකිනෙකාට බැඳිලා. අපිට හරි පහසුවක් දැනෙනවා. අපි තුන්දෙනා එකතුවෙලා හරිම අපූරු ආදරයක්, ශක්තියක් ගොඩනඟනවා. ඒක තමයි සරල. ඉතින් ඒක මට දෙන්නේ මගේ ළමයි, මම තාත්තා කෙනෙක් වෙලා ඉන්නකොට".

2. අපි ක්‍රියාවලිය ගැන කතාකරමු. ඔබ තීරණය කළා පියෙක් වෙන්න. ඔබට ඕනෙ කළා ඔබේ ශුක්‍රාණු තවත් දායක මවකගෙන් ලබාගත් ඩිම්බ සමඟ වෙනත් භාරකාර මවකගේ තැන්පත් කරන්න.

මට ඒක හරියට කරන්න ඕනෙ වුණා. මම ඒක ඒජන්සියක් හරහා නීතීඥයින් මාර්ගයෙන් කළේ හැම දේම හරියට වුණා කියලා සහතික කරගන්න.

3.කවුරුවත් දැනගෙන හිටියේ නැද්ද ඒ ඔබයි කියලා?

දරුවෙක් හදාගන්න විවෘතව හෝ පුද්ගලිකව හෝ පුළුවන් වගේ මේකත් ඒ දෙවිදිහටම කරන්න පුළුවන්. නීතීඥයා කිව්වේ භාරකාර මව මේක පුද්ගලිකව කරන්නෙ කියලා. මේක හරිම බහුලයි.කිසිදෙයක් වැරදියට වෙන්නේ නැහැ.මේකෙ විදිහත් එහෙමයි කියලා. සමහර භාරකාර මව්වරු මේකට කැමතියි.මගේ දරුවනුත් ආවෙ එහෙමයි. එයා විවාහක කාන්තාවක්. එයාට ඕනෙ කළා මේක සරලව කරලා ජීවිතෙ ඉස්සරහට යන්න.
මම මගේ දරුවන්ව තියන්නේ කාගාවද කියලා හොයද්දී මම ඈට දුරකථනය හරහා කතාකළා. මම ඇහුවා " ඇයි ඔබ මේක කරන්නේ?" කියලා. ඇය කිව්වා " මම බොහොම ආධ්‍යාත්මික ගැහැණියක්.මට කවදාවත් දෙවියන් වහන්සේ සමඟ කිට්ටු බවක් දැනිලා නැහැ, මට ජීවිතයේ තෑග්ග ඒක කරන්න බැරි වෙන කෙනෙකුට දෙන මොහොතෙදි තරම්.". ඉතින් මම කිව්වා "ඔබ තමයි නියම කෙනා" කියලා.(ප්‍රේක්ෂකාගාරය සිනාසෙයි)

4.ඔබ දැනගෙන හිටියාද ඩිම්බ ලබාදුන්නු දායක කාන්තාව මොනවගේද කියලා? කොහොමද ඇයවම තෝරගත්තේ?

ඔව් ඇත්තෙන්ම(සිනාසෙමින්) . මම ඉතින් පැය ගාණක් තිස්සේ පොත බලාගෙන තේරුවා. ඒත් මට තෝරපු කෙනාගෙ ඇස් සහ හිනාවෙ යම් දෙයක් දැනුණා. ඉතින් මම එයාගෙ විස්තර එයාගෙ පාසල, ලියුම හැම දෙයක්ම බැලුවා.

5.ඉතින් එයා බොහොම හැඩ දක්ෂ කෙල්ලක්.

ඔව්. එයා හරි ලස්සනයි. දක්ෂයි(සිනාසෙමින්)

6.ඔබට මතකද ඔවුන් ඉපදුණු දවස?ඔබ කොහෙද මොනවද කරකර හිටියේ?

මම ගෙදර කෝල් එක එනකම් බලාගෙන හිටියේ. දැන් එයි. දැන් එයි කියලා. ඔව් ටිකක කලබල ගතියකින් හිටියේ. ඉතින් මට කෝල් එක ආවා" ඔයා අද තාත්තා කෙනෙක් වෙන්නයි යන්නේ කියලා".ඉතින් මම කාර් එක එලවගෙන රෝහලට ගියා.මම ප්‍රසූති කාමරයේ නෙමෙයි හිටියේ ඊට යාබද වෙනත් කාමරයක.මට ඇහුනා පළවෙනි ඇඬීම.

7.එතකොට දැනුණු හැඟීම මොනවගේද?

මට එයාලව වඩාගන්න ඕනෙ කරන ලොකු හැඟීමක් ඇති වුණා. ඉතින් නර්ස් මට ළමයි ගෙනත් දුන්නා.මම එයාලව අත්දෙකට ගත්තා. මට හරි අදහාගන්න බැරි පුදුම විදිහට ඒක දැනුණා. දෙවියන් වහන්සේ ඉන්නවා වගේ දැනුණා. මේක මහා ආශ්චර්යයක්. ඒ වගේම එයාලා මං වගේ.
මටේයෝ සහ වැලන්ටීනෝ
8.ඉතින් ඔබ දරුවන් ගෙනාවහම ඔබට සියලු දේ ඔබ අතින්ම කරන්න ඔබට ඕනෑ වුණා? ඒ වෙනුවෙන්ම කැප වෙලා. ඒක කොච්චර කල් තිබ්බද? 

සති හතක්(සිනාසෙමින්).සති හතක් නිදාගන්නේ නැතුව හිටියේ.මම තනියෙන් ඉන්නකොට නිදිමතේ වැනෙනවා.

9.ඔබට මේ හරහා මේක කරන පළමුව ඔබේ මවටත්, ලෝකෙ ඉන්න අනික් මව්වරු ගැනත් ලොකු ගෞරවයක් දැනුණාද?

අදහාගන්නත් බැහැ. ලොකු ගෞරවයක්. ඒක අමාරුයි. පේන හැටියට ඒක එන්න එන්නම අමාරු වෙනවා..(ප්‍රේක්ෂකාගාරය සිනාසෙයි)

10.ඔබ ඔවුන්ගෙන් රාත්‍රී දෙකකට වඩා වෙන්වී හිටියේ නැහැ.

ඔව්. රාත්‍රී දෙකකට වඩා නැහැ. එයාලා පළවෙනි වරට ඇවිදිද්දි මාත් එක්ක පාරෙ ඇවිද්දා.

11.ඔවුන්ගේ ජීව විද්‍යාත්මක මව ගැන ඔබ මොකක්ද ළමයින්ට කියන්නේ?

මම එතනට තාම ඇවිත් නැහැ. එයාලා මගෙන් අහයි. මම එයාලට කියාවි මට ඕනෙ ඔයාලා මගේ ජීවිතය වෙන්න. දෙවියන් වහන්සේගේ උදව ඇතුව මට පුළුවන් වුණා ඔයාලා මගේ ජීවිතයේ කොටසක් කරගන්න. මම ඒකෙන් තමයි පටන් ගන්නේ. මම හිතන්නේ පවුලක් ගොඩනැගිලා තියෙන්නේ ආදරය මත. එතකොට අපි, මම ඔයාට ආදරෙයි. ඔයා මට ආදරෙයි.ඒක තමයි වැදගත්ම දේ.හැම පවුලක්ම එක සමාන නැහැ. හැම පවුලක්ම වෙනස්. අම්මයි තාත්තයි ඉන්න පවුල් ඉන්නවා. අම්මලා දෙන්නෙක් ඉන්න, තාත්තලා දෙන්නෙක් ඉන්න, එක අම්මෙක්. එක තාත්තෙක් ඉන්න පවුල් ඉන්නවා. මම තමයි අම්මා. මම තමයි තාත්තා. මම මගේ උපරිමය කරනවා. ඔයාලා ආඩම්බර වෙලා ජීවිතේ ඉස්සරහට යන්න ඕනෙ, මට තම්යි අපූරුම පවුල තියෙන්නේ කියලා.මම නවීන පවුලක කොටසක් කියලා.

12. ඔබ කියලා තියෙනවා ඔවුන්ට ඔවුන්ගේ අම්මා බලන්න ඕනෙ කිව්වහම ඔබ ඔවුන්ට කියනවා කියලා" ඔයා ඇය දිහා තමයි බලන් ඉන්නේ" කියලා.( රිකී ඇතුළු ප්‍රේක්ෂකාගාරය සිනාසෙයි)

"මට මගේ අම්මා මුණගැහෙන්න ඕනෙ"කියලා කිව්වහම මම කියනවා"ඔව්.හමුවීම සතුටක්".

රිකීගේ එළියට ඒම ගැන අනෙකුත් සමරිසියන් විසින් දක්වන ලද අදහස් කීපයක්.

"මම ගෙදර හිටියේ  බ්‍රසීලයේ ඉන්න මගේ අම්මා බලන්න. අපි ප්‍රවෘත්ති බලමින් හිටියේ. එතකොට කිව්වා පොප් ගායක රිකී මාටින් සමරිසියෙක් බව ඔහු විසින් කියලයි කියලා. මම අම්මගෙන් ඇහුවා "මමත් සමරිසි නම් අම්මා මොකද කරන්නේ කියලා?". අම්මා කිව්වා" මම ඔයාට වෙනදා විදිහටම ආදරේ කරයි" කියලා. මම ඒ මොහොත එනකම් මගේ මුළු ජීව්තේම බලන් හිටියා."

"ඔහු එළියට ආවහම මම මා ගැන හිතන විදිහ සම්පූර්නයෙන් වෙනස් වුණා.මම ඔහුට ස්තූති කරන්න ඕනෙ ඔහුට ඒක කරන්න ධෛර්යය තිබීමත් ඒ නිසා මගේ වෙනස් වීම ගැනත්"

"මම එළියට ආවේ 1992දී ඒත් මගේ අම්මා මගේ පුද්ගලික ජීවිතය ගැන වැඩි ප්‍රශ්න ඇහුවේ නැහැ.ඒත් හැමෝගෙම ආදරය ලබන සුප්‍රසිද්ධ රිකී මාටින් එළියට ආවාහම ඒක බලකළා මගේ අම්මට මගේ පුද්ගලික ජීවිතය ගැන ප්‍රශ්න අහන්න. මට ඒකෙන් පළමුවරට මගෙ අම්මත් එක්ක කවදාවත් නොදැනුණු තරම් බැඳීමක් දැනුණා. ඔබේ අම්මා ඔබව සම්පූර්ණයෙන් පිළිගත්තහම ඔබ කවුද කියලා, ඔබට සම්පූර්ණයෙන්ම ඔබව දැනෙනවා. මට අන්තිමේදි සම්පූර්නයෙන්ම විශ්වාසයක් සහ මිනිහෙක් වගේ දැනෙනවා.ඊට වඩා අඩුවෙන් දැනෙන්නේ නැහැ"

"රිකී මාටින් වගේ ප්‍රසිද්ධ කෙනෙක් එළියට ආවාහම, අපිටනම් ලතින් ඇමරිකානු කෙනෙක් එළියට ආවහම, ඒක හැමදේම වෙනස් කළා. දැන් අපි අතරින් කෙනෙක් එළියට ආවහම කලින්ට වඩා පිළිගැනීමක් තියෙනවා. ඔහු අපි වගේ අනික් අයට අවශ්‍ය මාවත හැදුවා."

"මට මේ දැනෙන හිතේ සතුට සහ සාමය ගැන දැන සිටියා නම් මම මීට අවුරුදු 10කට කලින් ඒක කරනවා. ඒත් හැමෝම යන්නේ තමාගෙම කියලා ගමනක, ඒක මගේ කාලය වුනේ නැහැ."යනුවෙන් රිකී ඒ පිළිබඳ අදහස් දැක්වීය.

13. ඔබ මේ පොතේ අන්තිමට ලියලා තිබ්බ ඡේදය කියවනවාද, ඔබේ ළමයින්ට දැනෙන්න ඕනෙ විදිහ ගැන?

මම දැන් සම්පූර්ණයි. මගේ පවුලට, මගේ යහළුවන්ට සහ මගේ පෙම්වතාට  මම කවුද කියන එක නියම විදිහට දෙන්න මම සූදානම්.  මට ඕනෙ මේ පොත මගේ ළමයි  විසින් යම් දවසක කියවලා  මම ඔවුන්ගේ පියා වීමේ සතුට විඳින ආධ්‍යාත්මික සංචාරය දැනගන්න. මට ඕනෙ මගේ හදවත සම්පූර්ණයෙන්ම එයාලට විවෘත කරන්න.  ඒ නිසා අනිවාර්යයෙන්ම අනාගතයේදී ඔවුනුත් ඒ දෙයම කරන්න කවදාවත් බිය වෙන එකක් නැහැ.

රිකී ඔහුට වයස අවුරුදු 13දී කළ රූපවාහිනී හමුවකුත් ඔහු විසින් එලිදක්වන ලද නවතම ගීතයත් වැඩසටහනේදි ඉදිරිපත් කරන ලදී.